کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حرکت مایکروسافت برای اتوماسیون خانگی با سیستم عامل HomeOS

دوست داشتید که می توانستید کنترل خانه را در دست بگیرید؟ منظور کنترل دما، امنیت، لامپ ها و دیگر لوازم خانه و آشپزخانه است؟ شرکت های مختلفی مشغول کار بر روی یک سیستم مرکزی برای کنترل خانه ها هستند و حالا بخش تحقیقاتی مایکروسافت هم روی یک سیستم عامل برای خانه ها کار می کند.

به گزارش سافت گذر به نقل از نارنجی؛ نام سیستم عامل جدید HomeOS است. این سیستم عامل تلفن های هوشمند، کامپیوترها، پرینترها، سیستم های تهویه مطبوع و ابزارهای خانه را به عنوان اجزای یک شبکه مرکزی شناسایی می کند که همگی توسط یک کامپیوتر اصلی کنترل می شوند.

اپلیکیشن های مختلفی مانند پایشگرهای مصرف انرژی خانه و سیستم های تشخصی چهره برای دوربین های امنیتی هم جزو بخش های اصلی این سیستم عامل به حساب می آیند.

یک فروشگاه مرکزی اپلیکیشن هم به نام HomeStore محل جستجو و دانلود اپلیکیشن های جدید است. تا اینجا همه چیز عالی و منطقی است. اما سوال اصلی اینجا است که آیا چنین سیستم عاملی در عمل با خانه های فعلی ما کار خواهد کرد؟

مایکروسافت می گوید از سال ۲۰۱۰ این سیستم عامل را در ۱۲ خانه مختلف آزمایش کرده و ۴۲ نفر هم مشغول تولید اپلیکیشن های مختلف برای آن بوده اند. اما این هنوز یک پروژه تحقیقاتی است.

فعلا نمی دانیم چقدر با محقق شدن رویای یک اتوماسیون کامل خانگی فاصله داریم. اما کم کم به فکر خرید لامپ هایی باشید که بتوانند به شبکه خانگی تان متصل شود.


home-os-lg_narenji.jpg

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8877 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: narenji.ir تاریخ خبر: 1391/02/12 تعداد مشاهده: 1514
سافت گذر
نظرات بینندگان

یوسف اندیشگر 1391/02/14 12:46
بابا شما دیگه چقدر خوش خیالی!
مشکلات واقعی: خونه هک شد، آشپزخونه آتیش گرفت و کل خونه سوخت؛ یا مثلا آقا دزده اومد بدون هیچ دردسری هرچی دوست داشت برداشت و رفت! یا حتی برنامه قرار فردای تو با بچه ات رو استراق سمع (و بصر!) کردن و فردا بچه ات رو می دزدن...

مشکل خیلی جدی تر از این حرفاست رفیق...
ناشناس 1391/02/12 16:05
یا حضرت عباس!!!
مشکلمان در آینده : خونه ویروس گرفت، دستشویی پرید . حالا چه خاکی سرم کنم؟؟؟